Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Τα Καλύτερα του Ζαγοραίου


Καλλιτέχνης: Ζαγοραιος Σπυρος
Τίτλος: Τα καλυτερα του Σπυρου
Έτος κυκλοφορίας: 2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 22
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 128&192kbps
Μεγεθος:  80,1Mb
Συνοδευτικά: Όχι
Κατηγορία: Λαικα







01. Η τελευταία μου ζαριά
02. Εγώ με την δικιά μου
03. Ήμουνα μονος
04. Πάρε το δρόμο τις καρδιάς
05. Μοναξια μου αιμοβόρα
06. Σήμερα πάλι
07. Δεν ξέρω πότε μ αγαπάς
08. Στο δικό μου το μαράζι
09. Τόσος πόνος
10. Σας χρωστάω ένα γλέντι
11. Μη μου λέτε να χορέψω
12. Ο άντρας αγαπάει
13. Τι κρίμα
14. Δικάζονται αθώοι
15. Έχω ρέντα στην αγάπη
16. Η παράνομη αγάπη
17. Μάγκα μου αν ερχόσουνα
18. Μια μεγάλη αγάπη έσβησε
19. Αφού λες πως μαγαπάς
20. Ζεϊμπέκικο του πόνου
21. Δικάστε με
22. Το ημερολόγιο της ζωής μου















Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

1 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail