Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Delta Club - ΤΑ 45άρια Vol.2


Καλλιτέχνης: Διάφοροι
Τίτλος: Τα 45άρια No2
Έτος κυκλοφορίας: 15/01/2012
Είδος έκδοσης: 4CD
Αριθμός κομματιών: 72
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων:  192kbps
Μεγεθος:  293Mb
Συνοδευτικά: Όχι
Κατηγορία: Λαϊκά









CD1
01 Ένας αλήτης πέθανε Ερμηνεία: Μπιθικώτσης Γρηγόρης
02 Τι όμορφη που είσαι όταν κλαις Ερμηνεία: Αναγνωστάκης Πέτρος,Κούρτη Ρία
03 Όση γλύκα έχουν τα χείλη σου Ερμηνεία: Καζαντζίδης Στέλιος
04 Έχω μάθει να πονώ Ερμηνεία: Ζαγοραίος Σπύρος,Ζαγοραίου Ζωή
05 Όσο αξίζεις εσύ Ερμηνεία: Αγγελόπουλος Μανώλης,Καλδάρας Απόστολος
06 Στο σταθμό του Μονάχου Ερμηνεία: Διονυσίου Στράτος
07 Ποιός ξέρει απ' αγάπη Ερμηνεία: Μαρκάκης Μπάμπης,Καλάκη Ρούλα
08 Σβήσε το φως να κοιμηθούμε Ερμηνεία: Πάνου Πόλυ,Χρηστάκης
09 Χριστέ και Παναγιά Ερμηνεία: Μενιδιάτης Μιχάλης,Γκίκα Βούλα
10 Το καινούργιο τ' αγοράκι μου Ερμηνεία: Λίντα Μαίρη,Καλδάρας Απόστολος
11 Στης Λαρίσης το ποτάμι Ερμηνεία: Ζαγοραίος Σπύρος
12 Όταν σε νοιώθω κοντά μου Ερμηνεία: Σιναίδης Θεόδωρος,Λαμπράκη Χαρούλα
13 Λιώνω - λιώνω Ερμηνεία: Γαβαλάς Πάνος,Φινέτη Μπέμπα
14 Της καρδιάς μου το κλειδί Ερμηνεία: Μαράντη Μαίρη
15 Άντε στο καλό κυρά μου Ερμηνεία: Αγγελόπουλος Μανώλης
16 Στην πόρτα σου Ερμηνεία: Γαβαλάς Πάνος,Κούρτη Ρία
17 Αγανάκτησα Ερμηνεία: Καναρίδης Μανώλης,Βασιλειάδης Βασίλης,Καλάκη Ρούλα
18 Σαν νύχτα Χειμωνιάτικη Ερμηνεία: Περπινιάδης Βαγγέλης,Καλάκη Ρούλα

CD2
01 Ο επιπόλαιος Ερμηνεία: Καλατζής Γιάννης
02 Στρώσε το στρώμα σου Ερμηνεία: Πουλόπουλος Γιάννης,Χορωδία
03 Ένας πλάι στον άλλο Ερμηνεία: Ευσταθίου Δημήτρης,Παπαδάκης Μάνος
04 Συρματοπλέγματα βαρειά Ερμηνεία: Αγγελόπουλος Μανώλης,Ζάννου Λίτσα
05 Κι' εγώ σ' αγαπώ Ερμηνεία: Λύδια Γιώτα,Γκίκα Βούλα
06 Σ' είχα τόσο συνηθίσει (Ανέδοτο και σε δίσκο. Υπάρχει μόνο σε ταινία.)
Ερμηνεία: Ρεπάνης Αντώνης
07 Σήμερα θα κλάψω Ερμηνεία: Γκρέυ Καίτη
08 Ξημέρωσε στις λαγκαδιές Ερμηνεία: Καζαντζίδης Στέλιος,Μαρινέλλα
09 Είμαι τσιγγάνα φλογερή Ερμηνεία: Λίντα Μαίρη,Χιώτης Μανώλης
10 Εγώ καλός γεννήθηκα Ερμηνεία: Καζαντζίδης Στέλιος,Γκίκα Βούλα
11 Δεν με τρομάζει η δουλειά Ερμηνεία: Διονυσίου Στράτος
12 Αν δεν με θέλεις γι' άντρα σου Ερμηνεία: Καζαντζίδης Στέλιος
13 Εσένα έχω και αυτό μου φτάνει Ερμηνεία: Νικολαίδης Απόστολος,Χιώτης Μανώλης
14 Δεν σου μοιάζει καμμιά Ερμηνεία: Περπινιάδης Βαγγέλης,Λαμπράκη Χαρούλα
15 Ο γκρεμός Ερμηνεία: Μενιδιάτης Μιχάλης
16 Κυρ- Αλέκο Ερμηνεία: Μπιθικώτσης Γρηγόρης,Κούρτη Ρία,Χρηστάκης
17 Ψεύτικε κόσμε Ερμηνεία: Γαβαλάς Πάνος,Γκίκα Βούλα
18 Ο Μιχάλης ο κουρέας Ερμηνεία: Μπιθικώτσης Γρηγόρης,Γκίκα Βούλα

CD3
01 Ο παλιατζής Ερμηνεία: Διονυσίου Στράτος
02 Ο Γιαννάκης Ερμηνεία: Ζαμπέτας Γιώργος,Χορωδία
03 Μη του μιλάτε του παιδιού Ερμηνεία: Παπαδοπούλου Πίτσα
04 Κατεδαφίζεται Ερμηνεία: Αναγνωστάκης Πέτρος
05 Ρολόι - κομπολόι Ερμηνεία: Μπιθικώτσης Γρηγόρης
06 Μαύρη κατάρα Ερμηνεία: Μαρκάκης Μπάμπης,Χρηστάκης
07 Φασουλάκι - φασουλάκι Ερμηνεία: Τσαουσάκης Πρόδρομος,Κανακάρης Θεόδωρος
08 Άλλη αγάπη έπιασες Ερμηνεία: Μοσχολιού Βίκυ
09 Στ' Αποστόλη το κουτούκι Ερμηνεία: Περπινιάδης Βαγγέλης,Μάριος
10 Καπετάνιε μην πονάς Ερμηνεία: Λύδια Γιώτα,Χατζηαντωνίου Γιώργος
11 Σήκω κοπέλα μου Ερμηνεία: Ρεπάνης Αντώνης
12 Κορδελάκια και καψόνια Ερμηνεία: Διονυσίου Στράτος,Μάμος Γιώργος
13 Πήρε φωτιά η φούστα μου Ερμηνεία: Λίντα Μαίρη
14 Τόπες και τόκανες Ερμηνεία: Γκρέυ Καίτη,Μάμος Γιώργος
15 Δεν πουλάω την καρδιά μου Ερμηνεία: Γαβαλάς Πάνος,Κούρτη Ρία
16 Θεσσαλονίκη μου Ερμηνεία: Λίντα Μαίρη,Χιώτης Μανώλης
17 Όταν πέσεις σ' άλλα χέρια Ερμηνεία: Λύδια Γιώτα,Καλδάρας Απόστολος
18 Θα φύγω πια Ερμηνεία: Τζανέτης Πάνος

CD4
01 Αχ, ας μπορούσα Ερμηνεία: Λύδια Γιώτα
02 Η νυχτερίδα Ερμηνεία: Λαμπράκη Χαρούλα
03 Έλα μια νύχτα στην Αθήνα Ερμηνεία: Μπιθικώτσης Γρηγόρης,Κούρτη Ρία
04 Δως μου την καρδιά μου πίσω Ερμηνεία: Πουλόπουλος Γιάννης
05 Έχω δικαίωμα να σ' αγαπώ Ερμηνεία: Τσετίνης Μπάμπης,Χρηστάκης
06 Ποιος θα με παρηγορήσει Ερμηνεία: Τσετίνης Μπάμπης,Διαμάντη Λίτσα
07 Της φτώχειας το λουλούδι Ερμηνεία: Λύδια Γιώτα
08 Από γκρεμό και ποταμό Ερμηνεία: Αγγελόπουλος Μανώλης
09 Μην περιμένεις πια Ερμηνεία: Μενιδιάτης Μιχάλης,Γκίκα Βούλα
10 Τώρα που είσαι νέα Ερμηνεία: Καζαντζίδης Στέλιος,Μαρινέλλα
11 Έλα - έλα Ερμηνεία: Γαβαλάς Πάνος,Γκίκα Βούλα
12 Καρδιά μου μην παραπονιέσαι Ερμηνεία: Μπιθικώτσης Γρηγόρης,Γκίκα Βούλα
13 Ρίξτε στο γυαλί φαρμάκι Ερμηνεία: Αγγελόπουλος Μανώλης
14 Εκεί που είσαι ήμουνα Ερμηνεία: Τσαουσάκης Πρόδρομος,Γρίλλη Μαρία
15 Δεν σε πιστεύω Ερμηνεία: Καζαντζίδης Στέλιος,Διαμάντη Λίτσα
16 Όταν το πίνεις Ερμηνεία: Ροδά Ελένη,Κοινούσης Γιώργος
17 Πληροφορίες κακές Ερμηνεία: Αναγνωστάκης Πέτρος,Αντωνάτου Νίτσα
18 Θα φύγω από κοντά σου Ερμηνεία: Αναγνωστάκης Πέτρος,Αντωνάτου Νίτσα



















9 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail