Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

Aκυκλοφόρητα Ιουλίου 2012


Καλλιτέχνης: VA
Τίτλος: Ακυκλοφόρητα Ιουλίου 2012
Έτος κυκλοφορίας: 2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 18
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων:  320kbps[HQ] / 44,1KHz / Joint-Stereo
Μεγεθος:  147.4Mb
Συνοδευτικά: Όχι
Κατηγορία: Greek Dance








Δάκης - Ο λόγος της σιωπής
Δέσποινα Βανδή - Φαντάσου απλά Remix 2012
Ειρήνη Δανιήλ - Το 'Χουν Οι Καρδιές
Emmanuela - Για Συντροφιά Μου Εγω 
Μάριος Κωσταντινίδης - Ενα φινάλε δως μου
Gerrgio-X - Με προκαλεις
Γιώργος Παπαδόπουλος - Εσύ δε ξέρεις.
Ηρώ Ηλιοπούλου Κλείδωσα
Κωνσταντίνος Ράλλης - Έπαθα μαζί σου
Νίνο - Απόψε δεν πάμε σπίτι
Πάνος Κιάμος - Το αίμα μου πίσω.
REC - Μοιράζω Φιλιά 
Πάολα - Γίνε μαζί μου ένα (Remix)
Σταμάτης Γονίδης - Αγάπη Μου Τρελή
Στέλιος Ρόκκος _ Κόλαση
Σωτήρης Βαγιανός Παγκάκι
Πασχάλης Τερζής - Θυμός
Ζωή Παπαδοπούλου - Ξαναγεννήσου
















Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

4 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail