Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

VA - Μια Βόλτα Στα Σκυλάδικα .Vol 2


Καλλιτέχνης: VA
Τίτλος: Μια Βόλτα Στα Σκυλάδικα .Vol 2
Έτος κυκλοφορίας: 6/2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 39 (Non stop)
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 320 Kbps
Μεγεθος:  176.2Mb
Συνοδευτικά: full
Κατηγορία: Ζεϊμπέκικα








01. Ματθαίος Γιαννούλης - Ένα μεγάλο γεγονός
02. Νίκος Οικονομόπουλος - Πουτάνα στην ψυχή
03. Ζαφείρης Μελάς - Γαμώ την καλοσύνη μου
04. Ζαφείρης Μελάς - Ο τρελός μου χαρακτήρας
05. Νίκος Μακρόπουλος - Όταν για μένα θα μιλάς
06. Νίκος Μακρόπουλος - Κύριος σε γνώρισα
07. Νίκος Μακρόπουλος - Φίλε μου την αγαπώ
08. Μάκης Καλαϊτζής - Λάθος δρόμο πήραμε
09. Βασίλης Καρράς - Η μαγκιά πληρώνεται
10. Πασχάλης Τερζής - Θα ρθω απόψε να σε βρώ (live)
11. Πάολα - Δε ξηγήθηκες καλά
12. Πάολα - Αινίγματα
13. Πάολα - Κάπου φταίω κι εγώ
14. Σταύρος Φωτιάδης - Τον εαυτό σου να κοιτάς
15. Γιάννης Παναγιωτόπουλος - Ένα γράμμα σου
16. Αλέκος Ζαζόπουλος - Κατάλαβες
17. Πάνος Ψάλτης - Φονιάς θα γίνω
18. Πάνος Ψάλτης - Έξοδος κινδύνου
19. Πασχάλης Τερζής - Κοκταίηλ από δάκρυα
20. Πασχάλης Τερζής - Κερασμένα
21. Λένα Παπαδοπούλου - Πίνω για χάρη σου
22. Χρήστος Χολίδης - Μ'αγαπάς η τζάμπα πίνω
23. Χρήστος Πάζης - Πιο τρελός κι από τρελό
24. Άντζελα Δημητρίου - Εγώ τρελλάθηκα
25. Άντζελα Δημητρίου - Απόψε θα χορέψω στη βροχή
26. Βασίλης Καρράς - Ψυχολογικά
27. Βασίλης Καρράς - Μετανιώνω
28. Βασίλης Καρράς - Εμείς δεν έχουμε το ίδιο το φεγγάρι
29. Βασίλης Καρράς - Άραγε
30. Βασίλης Καρράς - Βρεγμένος ως το κόκαλο
31. Αλέξης Νείρος - Τα χάπια
32. Νίκος Μακρόπουλος - Τα χάπια (Live)
33. Νίκος Μακρόπουλος - Καταχρήσεις
34. Χάρης Ακριτίδης - Πως να φύγω
35. Νίκος Μακρόπουλος - Φίλε μου την αγαπώ
36. Νίκος Μακρόπουλος - Κύριος ήρθα
37. Γιάννης Κόλλιας - Το πιο καλό παιδί
38. Νίκος Οικονομόπουλος - Άσε με στην τρέλα μου
39. Πασχάλης Τερζής - Κοκταίηλ από δάκρυα 












Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

4 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail