Δευτέρα 18 Ιουνίου 2012

ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΪΡΑ - ΤΙ ΠΟΝΗΡΟ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ (6/2012)


Καλλιτέχνης: ΕΛΕΝΗ ΦΟΥΡΕΪΡΑ
ΤίτλοςΤΙ ΠΟΝΗΡΟ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ 
Έτος κυκλοφορίας: 6/2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 11
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 192kbps
Μεγεθος: 54,8 Mb
Συνοδευτικά: front
Κατηγορία: ΠΟΠ,ΧΟΡΕΥΤΙΚΑ







Κυκλοφόρησε το νέο άλμπουμ της Ελένη Φουρέιρα, το οποίο φέρει τίτλο "Τι πονηρό μου ζητάς" και ο οποίος περιέχει έντεκα (11) τραγούδια.
Βέβαια, τα περισσότερα κυκλοφόρησαν ως singles, εδώ και αρκετούς μήνες: "Reggaeton", "Το πάρτυ δε σταματά", "Στου έρωτα την τρέλα".

Στο νέο δίσκο της Ελένης Φουρέιρα υπάρχει μια νέα έκδοση, στα αγγλικά, της μεγάλης επιτυχίας "Reggaeton", με τίτλο "Sexy"!





01. REGGAETON
02. ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΑ (feat. ΜΗΔΕΝΙΣΤΗΣ)
03. ΤΙ ΠΟΝΗΡΟ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ
04. ΜΥΣΤΙΚΟ
05. ΣΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ
06. ΠΙΟ ΕΡΩΤΑΣ ΠΕΘΑΙΝΕΙΣ
07. ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ
08. ΝΑ Σ'ΕΧΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ
09. ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ (FUN O EH A) (feat. CIPRIAN ROBU)
10. SEXY (REGGAETON)
11. ALL I NEED


















Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

6 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail