Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΔΑΜΙΛΗΣ - ΜΕΣ'ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑ (2012)


Καλλιτέχνης: ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΔΑΜΙΛΗΣ 
Τίτλος: ΜΕΣ'ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑ
Έτος κυκλοφορίας: 04/2012
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 09
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων: 192kbs
Μεγεθος:  56.3Mb
Συνοδευτικά: Ναι
Κατηγορία: ΛΑΪΚΑ








01.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑ
02.ΑΧ ΜΩΡΟ ΜΟΥ
03.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ
04.ΦΕΥΓΩ
05.ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΔΙΑ
06.ΜΕΘΥΣΑ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΣΟΥ
07.ΜΗ ΓΥΡΙΣΕΙΣ
08.ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΓΙΑΛΙΑ
09.ΘΕΛΩ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΣΟΥ
















Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

1 σχόλια:

  1. OLA TA LINGS STO ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΑΡΔΑΜΙΛΗΣ - ΜΕΣ'ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΚΡΑΤΟΥΣΑ (2012) EINAI NEKRA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail