Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Πάολα - Γίνε μαζί μου ένα (05/2012)


Καλλιτέχνης: Πάολα Φωκά 
Τίτλος: Γίνε μαζί μου ένα 
Έτος κυκλοφορίας: 27-5-2012 
Είδος έκδοσης: CD
Αριθμός κομματιών: 11 
Είδος αρχείων: mp3
Ποιότητα αρχείων:  320 (WEB)
Μεγεθος:  101,5Mb
Συνοδευτικά: Όχι
Κατηγορία: Pop 








1. Να μ’ αφήσεις ήσυχη θέλω 
2. Τι σε πιάνει
3. Φταις 
4. Δεν έκανες τίποτα 
5. Δε σ’ έχω ξεπεράσει 
6. Ψεύτικα 
7. Αινίγματα 
8. Γίνε μαζί μου ένα 
9. Δε ‘ξηγηθηκες καλά 
10. Ψέματα λέω 
11. Στόχος 










Εάν τα links του θέμα μου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.

14 σχόλια:

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger templates

Social Icons

twitterfacebookgoogle pluslinkedinrss feedemail